Knog Fietsslot Straight Jacket Skinny Kettingslot

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Knog Fietsslot Straight Jacket Skinny Kettingslot op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Donja273 26-09-2015

Ik heb dit slot gebruikt om mijn fiets extra te beveiligen. Na ongeveer een half jaar in gebruik begon de sleutel een beetje mee te buigen met het opendraaien van het slot. Ik boog hem steeds maar weer een beetje terug, zodat hij weer even mee kon. Maar toen ik gisteren mijn slot wilde openen, brak de sleutel af met de rest van de sleutel nog in het slot. Ik kon hem dus op geen andere manier openen, met de gevolgen van dien. Ik ben er altijd zuinig op geweest, maar na een jaar is hij toch doorgezaagd moeten worden en vervangen door een degelijker slot met veel stevigere sleutel. Het slot op zich is top, maar als de sleutel zwak is en snel afbreekt, dan heb je er niets aan.